Monday 3 December 2012

Haul: November 2012



   S-a terminat şi noiembrie, deci ar fi timpul pentru un haul. Luna trecută nu am mai făcut un October Haul pentru că făcusem Haul: Elf + Drugstore şi nu mai cumpărasem decât un fond de ten de la Farmasi între timp.
   
   Am fost la DM în sâmbăta aceea cu 50% reducere la produsele de makeup. Ce-am luat cu reducerea asta din cele 3 produse cumpărate? Lacul de unghii şi atât :)). Astea au fost şi primele produse cumpărate de la DM pentru mine.


Cremă pentru peeling Balea cu Aloe Vera şi un eyeliner gel no-name. 

   Prima reacţie la această cremă a fost foarte bună. După câteva minute (sub 5 minute), cât am folosit-o, faţa mea era super fină şi plăcută la atingere. După ce am folosit-o de vreo două ori am observat că mi-au reapărut coşuri de care chiar credeam că am scăpat. Pe cremă scrie că nu ar trebui folosită pentru ten acneic, dar am crezut că e vorba de cei cu probleme grave, nu cei care au cam depăşit această fază. Nu spun că e neapărat vina  cremei. La fel de bine ar putea fi vorba de orice alt ceva. În orice caz, o să revin cu păreri în legătura cu aceasta după ce mă conving dacă e sau nu vina ei. 
   
   Eyelinerul este o chestie extrem de ieftină cumpărată doar pentru a face un experiment. Nu mai folosisem aşa ceva înainte şi nu voiam să investesc prea mulţi bani din prima. Nu e rău, dar se cam iprimă. Sigur o să-mi cumpăr unul mai bun în viitor.

Şampon uscat Balea Trend It Up. lac de unghii Disco Tech de la Miss Sporty, şi două cutiuţe cu perluţe.

   Despre şampon nu aş putea să vă spun prea multe. Nu am avut ocazia să-l folosesc cum trebuie deoarece, culmea, părul meu nu prea se mai îngrasă, ceea ce e super :)). Lacul l-am mai folosit. Asta este a doua sticluţă. Eu sunt foarte mulţumită. Modelele pe care le fac rezistă suficient dacă-l aplic ca top coat.


   Cum era să mă abţin să nu cumpăr nişte cercei? :)) De fapt, a doua pereche am cumpărat-o la ameninţările unei prietene. Era o chestiune de viaţă şi de moarte. Glumesc. N-au fost ameninţări, doar insistenţe. :))


   Nu ştiu cât de bune sau câte sunte de ani au aceste oje :)).  Le-am cumpărat de ziua oraşului (Sf. Andrei) şi am dat 5 lei pe toate trei. Nu puteam să plec acasă fără nimic, nu?

   Şi cărţile lunii noiembrie sunt...

Academia vampirilor 3 partea I si partea a II-a, Jocul Minciunii 1 si 2, Jurnalele lui Stefan - Spintecătorul.

   Tare sunt curioasă când o să reuşesc şi eu să le citesc :)). Academia vampirilor am cumpărat-o cu revista Bravo, celelalte de pe Elefant.ro la un preţ foarte bun: 6 lei Jurnalele lui Stefan iar celelalte au fost 15,3 lei (împreună). Încă mai au reduceri considerabile.

   Cam pe asta am aruncat banii luna aceasta. Sper să reuşesc să fac şi favoritele lunii noiembrie zilele astea, mai ales că pentru octombrie nu am făcut.

post signature

No comments:

Post a Comment

Leave a comment. It makes me happy :)