Tuesday 25 December 2012

Tag: Winterlicious ♥

  Winterlicious Tag

   Acest tag a fost preluat de la Gya. Mulţumesc frumos. :)
   I have seen this tag on Gya's blog. Thank you. :)

1. Care este oja ta favorita iarna aceasta?
1.  Favorite Winter Nail Polish?

   De obicei, iarna port tot felul de modele cu moşi, oameni de zăpada, brăduţi and so on. Nu mă rezum la o singură culoare. Dar dacă mă rezum la o singură ojă, am să zic această ojă roşie deoarece se potriveşte cu Crăciunul:
   Usually, on winter time I wear nail designs with Santa Clause, snowmen, Christmas trees and so on. I don't wear just one colour. But, if I have to choose just one nail polish, I would go for this red one because it fits the idea of Christmas.



2. Care este produsul favorit pentru buze in aceasta iarna?
2. Favorite Winter lip product?

   Cred că aş putea spune că preferatul meu este balsamul de buze de la Nivea, Soft Rose.
   I believe I could say that my favourite is my lip balm from Nivea, Soft Rose.


3. Care este obiectul vestimentar cel mai des purtat iarna acesta?
3. Most worn Winter clothing piece?

   Nu cred că am o hăinuţă preferată. Port pulovere pentru că sunt călduroase şi le tot schimb între ele.
   I don't think I have a favourite clothing piece. I wear a lot of sweaters because they keep me warm and I just play with them.

4. Care este cel mai des purtat accesoriu iarna?
4. Most worn Winter accessory?

   Cerceii cu Moş Crăciun pe care mi i-a luat mama. Ştia că voiam cercei cu tematică de Crăciun. Mi i-a dat înainte de Crăciun ca să fie sigură că mai apuc să-i port anul acesta şi de atunci nu am mai avut alţii în ureche. Sunt adorabili ^.^
   The Santa Clause earrings that my mom got for me this year. She knew I wanted some Christmas themed earings. She gave them to me before Christmas so she could be sure I get the chance to wear them this year and I have worn them ever since. They just so cute ^.^

Santa Claus Earrings

5. Care este parfumul preferat iarna/mirosul lumanarii parfumate?
5.  Favorite winter scent/candle?


    Hello Kitty, cred.
   Hellor Kitty, I think.

Hello Kitty Perfume

6. Care este bautura ta preferata iarna?
6. Favorite Winter beverage?


   Clar, ciocolata caldă!
   Definetely, hot chocolate!

7. Care este filmul tau de Craciun/Sarbatori preferat?
7. All time favorite Christmas/Holiday movie?

   Singur acasă. Toată lumea ştie şi iubeşte filmul ăsta. Sau cel puţin ar trebui. Eu vreau să fac un fel de maraton Singur acasă zilele astea şi să mă uit la toate cele 5 filme. Să văd dacă reuşesc.
   Home alone. Everyone knows and loves this movie. Or at least they should. I want to make something like a Home Alone movie marathon these days and watch all the 5 movies. Let's hope I manage to do it.

Home Alone

8. Care este melodia ta preferata de Craciun?
8. Favorite Christmas/Holiday song?

   Oscilez între  All I Want For Christmas Is You şi Last Christmas.
   I am not sure whici one to choose between All I Want For Christmas Is You and Last Christmas.



9. Care este mancarea ta preferata de Sarbatori?
9. Favorite Holiday food/treat?


   Nu-mi trece prin cap o mâncare anume. Pot să spun fructele preferate? Portocaleee!
   Nothing comes to my mind right now. Can I say what my favourite fruits are? Orangeees!


10. Care este decoratiunea ta preferată anul acesta? 
10. What is your favorite Christmas Decoration this year?

   Bradul. Întotdeauna!
   The Christmas tree. Always!



11. Ce planuri ai de Sarbatori? 
11. What are your plans for the holidays this year?

   Stau acasă şi sărbătoresc cu familia.
   I'll stay home and spend it with my family.

No comments:

Post a Comment

Leave a comment. It makes me happy :)