Monday 14 January 2013

Haul: Birthday Presents



   Astăzi vreau să vă arăt cu ce cadouri m-au surprins prietenii şi rudele de ziua mea. Cu alte cuvinte, acesta este un nou haul. Am senzaţia că am postat numai haul-uri în ultimul timp :)).
   Am primit tot felul de cadouri, unul mai frumos ca celalalt, de la rame foto, până la rochiţe şi cutii de bijuterii. Unele au fost create de persoanele care mi le-au adus, la altele nu m-aş fi aşteptat. Cert este că am fost foarte încântată.

Rama asta m-a impresionat foarte mult, fiind primită de la o prietenă foarte veche, pe care o ştiu de vreo 14 ani. Văzând colajul de poze, îmi dau seama cât de mult timp a trecut de când ne cunoaştem şi cât o să mai treacă.

Fetele ştiau că îmi doream un portofel şi acesta este super drăguţ. E comod şi pot să-l folosesc şi ca plic sau ceva asemănător.

Am mai primit un portofel şi un parfum Herve Leger Ete, care miroase splendid.


Bijuterii, pentru că toate le iubim, nu? De mult timp suspinam dupa un lanţ cu ceas. Cercei cu fluturaşi nu aveam, iar la set, pe lângă faptul că e frumos, îmi place că brăţara nu-mi este mică :)).

Cutiuţă de bijuterii. Nu mă aşteptam să primesc aşa ceva pentru că nu mi-a trecut prin cap că într-adevăr aveam nevoie de una, dar acum când o am, am realizat că era mai mult decât necesară şi o ador. Mai e şi roşie pe deasupra <3 .="." p="p">

Am primit şi o rochie cu spatele gol, absolut superbă, pe care abia aştept să o pot purta. 

Cele trei volume din Culorile dragostei le-am câştigat la un giveaway organizat de Mythical Books, cărora le mulţumesc, iar premiu a ajuns la mine pe 9 ianuarie şi am considerat că ar trebui inclus aici. :)
 
   Şi acum, ca o chestie suplimentară, vă arăt câteva poze cu tortul, cu despachetarea cadoului, care mi-a dat multă bătaie de cap, dar m-a şi distrat în acelaşi timp, cu rochia mea.




Sper să nu mă ucidă nimeni pentru poza asta :)).


post signature

6 comments:

  1. Ce dragute sunt toate!La multi ani,si tot ce iti doresti!Am si eu parfumul Herve Leger Ete,chiar ca miroase splendid!Imi place mult portodfelul negru,foarte dragut.
    Simona.

    ReplyDelete
  2. Foarte frumos primul portofel.
    Sa le folosesti cu drag!

    ReplyDelete
  3. Ce frumos :) sa te bucuri mult de ele :*

    ReplyDelete
  4. la multi ani!

    toate cadourile sunt frumoase, dar fluturasii aceia sunt de-a dreptul adorabili!!

    ReplyDelete

Leave a comment. It makes me happy :)