Sunday 15 September 2013

Summer Favourites 2013


   Ştiu că suntem la jumătatea lui septembrie de acum şi că e cam târziu să postez favoritele verii dar mi-a fost ceva mai greu să mă mobilizez după ce m-am întors de la ţară. Pe princpiul „mai bine mai târziu decât niciodată”, să trecem la prezentarea produselor.
  • pudră compactă Farmasi Happy Face (urmează un review)
  • paleta de farduri Ruby Rose nr. 3 pe care am luat-o la mine mai mult ca să o folosesc la conturarea sprâncenelor; de machiat m-am machiat destul de rar
  • mascara Avon Enchant - iubesc peria aia! mi se pare că separă bine genele, şi deşi mi-ar fi plăcut puţin volum, sunt mulţumită şi aşa
  • trio Role Rose din care am folosit negrul - fiind foarte pigmentat, îl foloseam în loc de eyeliner lichid/ creion etc.
  • scumpul meu Zineryt mă ajută să ţin coşurile sub control (urmează un review)
  • cremă Bioten cu miere şi gălbenele - am încercat crema de la Farmec înainte dar aceasta mi se pare ca hidratează mult mai bine 
  • demachiant Bioten cu miere şi gălbenele - deja am pierdut şirul flacoanelor pe care le-am cumpărat; îl folosesc de vara trecută şi nu am de gând să-l schimb prea curând. I-am făcut review aici.

  • parfumul de la Adidas, Fruity Rhythm se potriveşte de minune vara
  • acelaşi lucru îl pot spune şi despre deodorantul de la Playboy, Play It Lovely - îmi dă un aer... lovely :))
  • benzile depilatoare pentru faţă de la Farmec sunt foarte uşor de folosit şi şi-au făcut foarte bine treaba; pe lângă faptul că sunt utile, cred că le am de un an şi nu s-au terminat, în condiţiile în care eu folosesc o bandă - o bandă jumate pe lună
  • şerveţelul contra ţânţarilor a fost foarte util contra muştelor :))

  • vara  asta nu prea m-am ocupat de unghiuţe aşa cum trebuie dar oja neon de la Flormar N 003 şi Jolly Jewels 115 îmi făceau unghiile să pară mai interesante, ca şi când aş fi petrecut mult timp îngrijindu-le :-"
  • uleiul bronzant de la Gerovital Sun m-a ajuat să obţin rapid un bronz frumuşel; dacă vreţi să îl folosiţi vreodată, aveţi grijă să îl aplicaţi uniform şi nu staţi ore întregi la soare pentru că aţionează destul de repede şi nu cred că vreţi să vă faceţi scurm ;)
   Şi alte chestii, mai „rendăm”:



post signature




1 comment:

  1. demachiantul bioten chiar este bun, si eu l-am avut de cateva ori :*

    http://frombeautywihlove.blogspot.ro

    ReplyDelete

Leave a comment. It makes me happy :)