Tuesday 22 October 2013

Review: Gel anticearcăn Aslavital Mineralactiv


   În urmă cu ceva timp am primit spre testare două produse de la Farmec: gelul anticearcăn si crema lift hidratantă de zi. A sosit şi ziua review-ului acesta. Am tot amânat postarea lui şi am cam întârziat; ştiu asta şi-mi pare rău. Gelul l-am folosit timp de o lună conform indicaţiilor înainte de a vă spune părerea mea.



   Câteva informaţii oficiale:
   Este un gel concentrat, bogat în principii active cu efect corector şi reparator asupra cearcǎnelor şi pungilor de sub ochi. 
   Acţiune: Complexul unic Argilǎ naturală şi extract organic de Goji alături de Acidul Ferulic, conferă produsului efecte puternic antioxidante, remineralizante, de energizare celulară.
Complexul de peptide cu acţiune profundă creşte elasticitatea, fermitatea şi densitatea pielii, îmbunătăţeşte microcirculaţia perioculară, redând pielii aspectul ei natural.
   Mod de utilizare: Se aplicǎ dimineaţa şi seara, pe pielea curată din jurul ochilor. Efecte vizibile apar dupǎ 28 de zile de tratament, dar pentru tratarea cearcǎnelor şi a pungilor de sub ochi se foloseşte cel puţin 56 zile.
   Ingrediente:

   Părerea mea:
   Încep cu ambalajul. În mintea mea ar fi mers mai bine dacă ar fi avut o bilă în locul pompiţei (sau cum i-o zice) ăleia, dar nu-i bai. Merge excelent şi aşa. Dozarea se face cu uşurinţă şi se întinde la fel de uşor şi rapid.
   Ca şi textură, vorbim despre un gel transparent, gălbui. De asemenea, se absoarbe repede şi nu e lipicios. Mirosul este unul foarte foarte discret.
   Eu nu mă pot plânge de nişte cearcăne groaznice (am văzut şi mai urâte decăt ale mele), însă ele există şi mi-aş dori să dispară dacă e posibil. După o lună de folosire am observat o mică diminuare, dar mică – mică, aşa că dacă vă aşteptaţi să vă dispară în mod miraculos cearcănele, ori încercaţi altceva, ori vă ţineţi de acest produs mai mult timp, respectând cu stricteţe indicaţiile. Deşi nu m-a dat pe spate în privinţa luptei împotriva cercănelor (până acum), pot să spun clar că se simte o senzaţie destul de revigorantă la aplicare. Poate sună ciudat, dar mă face să mă simt puţin mai trează :)).
   Cantitate:  15 ml
   Preţ: 22,22 lei
   Îl găsiţi aici: gel anticearcăn
   Cam atât am avut de spus. Sper să nu-mi fi scăpat nimic. De asemenea, cum eu nu am terminat produsul, mă gândesc că după o folosire mai îndelungată poate avea altfel de efect. Dacă se schimbă ceva între timp, o să fac un update acestei postări.

Voi aţi folosit vreodată acest gel anticearcăn?

xoxo, Cristina


1 comment:

  1. Eu l-am folosit foarte putin, deoarece mi se incalzea zona ochilor dupa aplicare si nu imi placea senzatia, nu stiu daca era normal sau era doar la mine asa ca am incetat sa il folosesc

    ReplyDelete

Leave a comment. It makes me happy :)