Friday 31 July 2015

Audrey Hepburn Water Decals




Le puteţi cumpăra aici: Audrey Hepburn Water Decals
Preţ: $1.99 (redus de la $3.69)
Cupon reducere 10%: QNX31 
Transportul este gratuit oriunde în lume.

Am primit aceste „water decals” (dacă cineva poate să-mi spună cum se numesc în română, aş aprecia ☺) de la Born Pretty Store pentru a le testa. Eu am varianta 261 care are doar imagini cu Audrey Hepburn. Mai au o variantă pe care  apare şi Marilyn Monroe. 

N-am prea multe de zis despre ele. Se aplică foarte uşor şi cam atât. De fapt, aş putea să mă leg de ceva... În afară de imaginile cu Audrey Hepburn, mai există şi nişte cuvinte pe acolo. Ce nu e ok este că nu sunt scrise corect. De exemplu, în loc de beautiful scrie beauliful.

Baza albă pe care am folosit-o este Golden Rose Paris 04. Top coat-ul este cel cu uscare rapidă tot de la Golden Rose. Am mai folosit o ojă dar nu ştiu sigur cum se numeşte... cred că numele ei este Single Trendy Colors No 544.

Vă plac?








xoxo, Cristina

No comments:

Post a Comment

Leave a comment. It makes me happy :)