Saturday 18 July 2015

Butterflies



Hello!

Atunci când faci nişte poze care ţi se par foarte ok, iar apoi, când le vezi pe calculator constaţi că nu-ţi place niciuna şi nu ai de unde alege,  e cel mai minunat sentiment... Urăsc când se întâmplă asta.

Lăsând la o parte nemulţumirea mea legată de poze, săptămâna asta aduce o nouă temă în cadrul colaborării Nail Art Marathon. De această dată, modelele noastre trebuie să aibă fluturaşi. Ce drăguţ! 

Am început să scotocesc printre plăcuţe convinsă că voi găsi multe care să aibă modele cu fluturi. M-am înşelat. Nu am decât doua plăcuţe pe care apar cei doi fluturi pe care îi puteţi vedea şi pe unghiile mele. Asta îmi spune că trebuie să fac rost de plăcuţe noi! ☺ 

Am început cu baza alba Golden Rose Paris 04, la care am adăugat, cu ajutorul unei bucăţele de burete, nişte pete galbene făcute cu Round And Round In Circles de la Rimmel. Galbenul l-am pus ca să dea puţină culoare fundalului. Apoi am folosit o plăcuţă no name si plăcuţa BP-24 de la Born Pretty Store (folosiţi codul QNX31 pentru a avea 10% reducere). Pentru că nu reuşeam să ştampilez cum trebuie am făcut „decals”. Am mai folosit Golden Rose Rich Color 22 şi 69 şi Gabrini Brilliant B08, B12 şi B15 pentru a colora fluturii. Ca top coat am folosit top coat-ul mat de la Golden Rose.

Ca întotdeauna, aştept părerile voastre. ☺





xoxo, Cristina



4 comments:

  1. Oana Alexandru18 July 2015 at 10:39

    Heheeee sa citesti postarea mea,m-am confruntat cu aceeasi problema.Imi place manichiura ta.....sa vezi stramba mea ,pup <3

    ReplyDelete
  2. Uuu,fluturasi sclipiciosi <3 .Ei,esti prea dura cu tine,pozele au iesit bine,fluturasii sunt superbi,manichiura e adorabila <3 :*

    ReplyDelete
  3. Imi place cum ti-a iesit ! :*

    ReplyDelete
  4. cunosc sentimentul, crede-mă! și se poate și mai rău, să știi! :) dar manichiura ta e atââââât de cute! și în același timp, atât de elegantă! :D

    ReplyDelete

Leave a comment. It makes me happy :)