Saturday 24 October 2015

Ceasul din lemn - Jord


Astăzi vreau să vă prezint acest ceas minunat al cărui curea este făcută din lemn. Eu nu am mai văzut aşa ceva până de curând, când au început să apară review-uri prin blogosferă.

Vă avertizez că urmează multe poze. ☺


Ceasul l-am primit de la Jord pentru a-l testa şi pentru a vă împărtăşi părerea mea.


Încep prin a vă spune că în ultima vreme am dezvoltat o mică obsesie faţă de ceasuri aşa că atunci când am fost contactată pentru a colabora cu cei de la Jord am fost foarte încântată să încerc un astfel de ceas. Ideea mi se pare foarte originală şi interesantă.

Ceasurile sunt disponibile în mai multe nuanțe, diferite mărimi și forme, atât pentru bărbați, cât și pentru femei. Cel pe care l-am ales eu este din seria Fieldcrest. Varianta Green Sandal Wood mi s-a părut cea mai potrivită alegere pentru gusturile mele. Preţul lui este de 480 lei (120$ USD). Într-adevăr, nu este la fel de ieftin ca un ceas pe care il poţi cumpăra de pe ebay, dar, având în vedere calitatea sa şi design-ul unic, în cele din urmă merită fiecare bănuţ.

El vine împachetat frumos într-o cutie de lemn pe care o puteţi folosi probabil şi drept cutie de bijuterii dacă nu mai puneţi ceasul în ea. În aceasta cutie se mai găsesc, pe lângă pernuţa pe care vine aşezat ceasul, zalele îndepărtate pentru potrivirea ceasului (lucru despre care vorbesc mai târziu în acest articol), un card pentru garanţie, un card care vă îndeamnă să vă arătaţi ceasul pe reţelele de socializare folosind #jordwatch şi o bucată de material cu care să curăţaţi ceasul.

Este uşor, frumos şi foarte bine lucrat. Poate unele persoane îşi imaginează atunci când aud „ceas de lemn” ceva asemănător cu o scândurică. Ei bine, ceasul are un finisaj foarte bun. Nu se va agăţa de nimic, dacă vă îngrijorează acest aspect. De asemenea, deşi ceasul nu este rezistent la apă, dacă îl stropiţi cu apă va fi în regulă. Garanţia pe care v-o oferă Jord este de 1 an.


Un accesoriu deosebit, ceasul atrage priviri şi complimente. Mie îmi place foarte mult. E modern. E elegant. Şi persoanelor căroră le-am arătat ceasul le-a plăcut. L-au admirat. Unele l-ar fi vrut chiar, dar e al meu! Ha ha.

Mai vreau să vă spun că transportul este gratuit oriunde în lume şi că cei de la Jord vă cer măsura încheieturii pentru a vă potrivi ceasul înainte de a-l trimite. Pentru măsurare vă pun la dispoziţie un document PDF pe care îl puteţi printa şi vă puteţi afla măsura cu uşurinţă. Acest lucru mi s-a părut foarte util deoarece eu am încheieturile unui copil de 10 ani şi mereu trebuie să mă duc la ceasornicar să-mi potrivească brăţara.

În concluzie, eu sunt foarte încântată de design-ul şi de calitatea acestui ceas. Îmi place atât de mult încât, în viitor, mă gândesc să-mi fac singură cadou un nou ceas de lemn, dar de culoare deschisă. Am pus ochii pe Cora Maple & Silver sau pe Fieldcrest Maple care mi se par şi mai feminine şi elegante din cauza culorii. ☺

Voi ce părere aveţi? V-ar plăcea un astfel de ceas? Dacă aveţi vreo întrebare în legătură cu ceasul sau cu cei de la Jord, nu ezitaţi să mi-o adresaţi în comentarii.


 
 












Wood Watches For Men
xoxo, Cristina

No comments:

Post a Comment

Leave a comment. It makes me happy :)